Bändissä on kivaa! – Muusikkouden kuvaus animessa

  • Petri "KmyBeat" Jääskeläinen
Bändissä soittaminen on usein osa tärkeä nuoruutta ja sitä käsitellään myös monissa japanilaisissa teoksissa. Yhtyesoiton ja muusikkouden kuvaus vaihtelee klassisista orkestereista rokkibändien perustamiseen. Kaikissa teoksissa on kuitenkin yhteisiä piirteitä niin muusikkona kuin yksilönä kehittymisen kannalta tarkasteltuna. Tällä luennolla käsitellään sitä, kuinka eri sarjoissa kuvataan muusikkoutta ja mikä rooli musiikilla sarjoissa on. Luento sisältää spoilereita.

Anna palautetta

Tästä ohjelmasta ei voi vielä antaa palautetta.

Aika
Lauantai 13.00 – 14.30
Sijainti
Puuseppä
  • Luento

Toiminnot

Lisää kalenteriin