Visual Novel -pelit vuonna 2026 – Miten ja miksi?

  • Abyllon
Aika
Lauantai 10.30 – 11.45
Sijainti
Kuusi
  • Luento

Kuvaus

Visual Novel -pelit eli anime-hahmoista, rikkaista äänimaailmoista sekä toisinaan hyvin tabuista aiheistaan tunnetut pelattavat romaanit ovat rantautuneet myös länsimaihin mm. suosittujen anime-adaptaatioiden kautta. Luennolla Visual Novel -pelejä lähestytään länsimaalaisen kuluttamisen ja saavutettavuuden näkökulmasta: mikä kaikki hankaloittaa pelien ostamista ja mistä niitä voi kuitenkin löytää. Luento käsittelee myös aikuisille suunnattuja erogeja, eli eroottisia visual novel pelejä ja kertoo, miksi ne ovat tärkeä osa genreä. Luento ei sisällä spoilereita peleistä.

Toiminnot

Lisää kalenteriin

Anna palautetta

Tästä ohjelmasta ei voi vielä antaa palautetta.